lördag 5 juni 2010

Helt slut efter dagen!

Idag stod jag och Kukka och delade ut bananer, pins och klistermärken på Gnestadagen.
Har tyvärr ingen bild från det, men såhär såg det ut på min balkong innan!

13 kilo bananer och vi fick ut alla! :) Två klasar hann tyvärr inte mogna nog mycket för att någon skulle vilja ha dem, så vi delade på dem som lön för dagens möda.

Man gör inte så mycket annat än att försöka vara glad, uppmärksamma förbigående på att det finns gratis bananer och svara på eventuella frågor, men jag är helt slut! Jag tror det var det att solen sken hela dagen som kroppen inte är riktigt van vid. Jag glömde såklart solskydd och brände mig lite på näsan och kinderna och det är klart att det tar energi för kroppen att försöka återhämta sig från.
Jag ser i alla fall fram emot kommande informationsutdelningar med mer material och mer folk!

Jag måste passa på att rekommendera Furminator! Det är helt enkelt en borste/karda för katt/hund/häst, den finns i olika storlekar beroende på vilken storlek djuret har. Jag köpte den för att jag är en sån typisk person som TVshop skulle kunna tjäna mycket pengar på om jag inte hade haft någon självkontroll. Den här hittade jag inte via TVshop dock, utan när jag letade efter nåt (kommer inte ihåg vad) till katterna på Tradera.
Den är iallafall sjukt bra! Och katterna fullkomligt älskar den! Dom har aldrig låtit sig kammas förut, men nu kommer dom springande när man tar fram den och verkligen njuter av att bli kammade. Det gör mig mycket glad, dom blir superfina och det ligger inte lika mycket päls på golven ;)


Jag lovar, jag fick inte betalt för att skriva det fast det lät så, jag bara är helt förundrad över den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar