måndag 19 juli 2010

Inaktivitet

Just nu jobbar jag på ett äldreboende i Älvsbyn, Norrbotten. Det gör att jag helt enkelt inte orkar blogga regelbundet, eller ens tänka på saker som irriterar mig eller gör mig extra glad. Och det är ju sånt man brukar blogga om.

Robin var så snäll att han knäppte lite bilder på balkongen och la ut på facebook så jag fick se hur det artar sig därhemma. Såhär fina har solrosorna blivit:


Jordgubbsplantorna har växt ordenligt också, jag börjar tro att det kanske blir jordgubbar i år ändå :)


Nu återstår det bara för min älskade sambo att hålla dem levande tills jag kommer hem, men det tror jag han fixar!

1 kommentar:

  1. Don't count on it :o

    He's got an uncanny habit of letting greens go to waste.

    Engelska, ja, var inte riktigt meningen men så blev det. Love ya hun!

    ..and it's really shaping up ;)

    SvaraRadera